lunes, 21 de mayo de 2012

Procés d'anàlisi de mercats.

El procés d'anàlisi del mercat es desenvolupa en quatre fases:

PRIMERA FASE: plantejament de la investigació.
  • Objectius de la investigació.
  • Metodologia que s'aplica al procés.
SEGONA FASE: recerca i obtenció de la informació.
  • Necessitats d'informació.
  • Fonts d'informació.
  • Valoració de la informació.
  • Obtenció de la informació.
TERCERA FASE: anàlisi de la informació.
  • Tractament de la informació amb les tècniques estadístiques més adequades.
QUARTA FASE: obtenció i presentació de resultats i conclusions.
  • Elaboració d'informes.
  • Realització de presentacions.
  • Per tal que un informe sigui realment útil, s'ha d'ajustar a les característiques següents: ha de tindre un ordre, ha de ser precís, les conclusions han de ser objectives i sobretot ha de tenir confidencialitat.

No hay comentarios:

Publicar un comentario