miércoles, 27 de junio de 2012

Pla de recursos humans.


Apartat
Funcions
Tasques









Organització

Configuració de la plantilla de personal
Anàlisi de les necessitats segons el pla d’operacions i elaboració del catàleg de llocs de treball.

Valoració dels llocs de treball
Jerarquització dels llocs de treball, indicant els nivells de responsabilitat, i elaboració dels sistemes de retribució.

Descripció dels processos de selecció

Desenvolupament dels processos de selecció més adequats per a cada lloc.


Definició del sistema de desenvolupament professional
-Indicació dels canals de comunicaió i de les formes de motivació.
-Planificació de la formació de treballadors i establiment dels sistemes de promoció.


Gestió




Administració

-Formes de contractació, pagament de nòmines, gestions en la Seguretat Social.
-Elaboració i arxivament de tota la documentació relativa al personal.

Definició dels sistemes de relacions laborals

-Relació amb els treballadors i els seus representants.
-Resolució de conflictes i reclamacions.

Descripció de la prevenció de riscos laborals i la seguretat en el treball

-Elaboració del pla de prevenció.
-Organització dels serveis de seguretat i higiene en el treball.

Control


Control del desenvolupament dels llocs de treball

-Seguiment de l’absentisme laboral.
-Anàlisi del desenvolupament dels llocs de treball.

Sistema d’avaluació


Valoració del pla
Establiment dels criteris d’avaluació de funcions i tasques per detectar i corregir errors o desviacions del propi pla.

No hay comentarios:

Publicar un comentario