PLA ESTRATÈGIC.
Plasma l'estratègia de l'empresa a mig o llarg termini (3 o 5 anys).
Característiques.
- Manifesta la cultura i la missió de l'empresa.
- Determina els objectius de l'empresa.
- Descriu les estratègies bàsiques per aconseguir els objectius.
- Indica terminis per assolir els objectius.
PLA DE POSADA EN MARXA.
Plasma decisions sobre les 3 primeres funcions estratègiques de l'empresa.
Característiques.
- Forma jurídica de l'empresa (amb identitat dels propietaris i estatuts socials, si escau).
- Localització (amb la decisió final i el recorregut corresponent).
- Inversió-finançament (determinant les inversions per a la posada en marxa i les mesures per finançar-la).
PLA DE MÀRQUETING.
Determina l'estratègia de màrqueting de l'empresa, la seva forma i el seu cost d'aplicació.
Contingut.
- Descripció del producte o servei:
- Tipus de producte i els seus atributs.
- Característiques tècniques.
- Elements del producte i accessoris per millorar-lo.
- Necessitats que satisfà.
- Existència de productes substitutius i/o complementaris.
- Normes legislatives que l'afecten.
- Possibilitat d'obtenir distintius diferenciadors de qualitat.
- Descripció del mercat.
- Descripció de l'entorn social, econòmic i polític.
- Quantificació i localització de la demanda.
- Determinació d'hàbits de consum.
- Descripció de possibilitats d'aprovisionament.
- Caracterització de la competència.
No hay comentarios:
Publicar un comentario