lunes, 19 de marzo de 2012

Tema 7: Gestió administrativa a les PIMES.

1. La funció administrativa de l'empresa.
- Funcions primàries: conformen la producció i la comercialització; són les que generen els ingressos directes.
- Funcions de suport: destaca l'aprovisionament, l'administració, els recursos humans i el finançament. a més, generen beneficis directes.
 La funció administrativa d'una empresa és el conjunt d'un seguit d'activitats que es necessiten per poder assolir el funcionament òptim de l'organització empresarial, i que es realitza en dos àmbits: l'estratègic i el de gestió.

1.1. Els processos administratius.
L'esquema bàsic del funcionament d'un procés administratiu:

OPERACIÓ EMPRESARIAL
        - Informació:
               - Analitzada 
               - Classificada
               - Processada
               - Documentada
               - Conservada
        - I totes aquestes característiques de la informació formen el Procés administratiu.

Per tal que un procés administratiu sigui eficient, s'ha de realitzar sota les següents condicions:
      - Oportunitat
      - Economia
      - Seguretat
      - Utilitat

No hay comentarios:

Publicar un comentario